O moich zdjęciach - sprzęt i obróbka

czwartek, 21 września 2017

Prawda.

W internecie jestem inny, czasami zbyt często staram się być odpicowamy, szczęśliwy... pokazywać wszystko tak, jakby zawsze było pięknie i kolorowo. Nie lubię tego. Dusi mnie to.

Tutaj.. No właśnie. Nie chcę, aby to miejsce było dla wszystkich, nie chcę nikogo tutaj zapraszać. Jesteś jedną z osób, która zainteresowała się tym, co chcę napisać bez żadnych próśb. Po prostu tu jesteś.
Matisowe Rozkminy... Będę pisał tutaj wszystko, czym nie dzielę się na codzień. Fajne i na swój sposób ciekawe.

Chcę pisać o życiu. Tym do którego wszyscy się nie potrzebnie wpierdalają. Lubią to i dzięki temu robią samym sobie szkody. Autodestrukcja? Powodzenia, tu króluje ktoś inny. Nie boję się tego napisać. JA.

Tworząc tego bloga naprawdę zastanawiałem się jaki będzie miał charakter. Teraz już wiem. Cisza, spokój i odosobnienie.

Tutaj będę się nazywał po prostu Mateusz.
Link do mojej wypowiedzi o blogu
Mateusz Woźniak

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

jest źle

 tak bardzo potrzebuję pomocy