O moich zdjęciach - sprzęt i obróbka

wtorek, 27 marca 2018

Moja pierwsza sesja wiosenna!

Zatrzymać czas.
Na zawsze. 
Na to pozwala tylko zrobienie zdjęcia.

Od zawsze kocham robić zdjęcia. Zawsze to mówię! Tym razem było inaczej.

Nieplanowana sesja, nieplanowane - przypadkowe rekwizyty typu kwiaty zebrane ze stołu i wychodzi.. Aż za dobrze! Jestem tak zadowolony z tych zdjęć! Koszula  pożyczona po udanej imprezie (aż za bardzo udanej), balonik kupiony przy okazji i jest.

Nieplanowane nie znaczy niechciane!
Pierwszy raz bez żadnego strachu wyszedłem na ulicę, z modelką. Chodziliśmy po mieście, wchodziliśmy między drzewa na ulicy, kładliśmy się na chodniku, aby zdjęcie było zrobione z lepszej perspektywy. Każdemu polecam pozbyć się standardów, wyjść z domu i pozwolić kierować naszym życiem przypadkowi! 

 Dwa portrety na których modelka wyszła jednocześnie jak pewna siebie, ale też zakochana.

Trzy zdjęcia niczym z Tumblra i Pinteresta! 




Balon symbolizuje marzenia, które my trzymamy we własnych rękach - czekają tylko, aż puścimy je wolno! 



Tutaj wyszliśmy na miasto! 








Kocham zdjęcia portretowe, a te są moimi najlepszymi do tej pory! To rozmycie tła, te roślinki na pierwszym - nieostrym planie, to słońce nadające głębi naszym sylwetkom! Idealnie! 

























Z tych jestem bardzo dumny! Ciepły wiatr na twarzy!






I kilka bardzo naturalnych! 






















Fajnie wyglądam gadając przez telefon! haha 







Wszystkie zdjęcia robiłem Lumixem G7 z obiektywem Olympus 45mm f/1.8 - Mój najlepszy zestaw!

Zawsze, gdy osoba niedoświadczona robi mi zdjęcia po prostu włączam sobie podgląd na telefonie, wszystko ustawiam a "fotograf" Cyka mi zdjęcie!

Moja modelka która była rownież fotografem nigdy nie miała styczności z aparatem, a zdjęcia są niczego sobie. Pozdrawiam Paulinka! 
Teraz małe kulisy! 
Serio! Lubię się poświęcać! 
PS Chcecie post z moimi zdjęciami przed i po? 


2 komentarze:

  1. Świetne zdjęcia! Uwielbiam Cię 🤗
    Post z zdj przed i po - super pomysł i już nie mogę się doczekać!

    OdpowiedzUsuń
  2. Modelka świetna. Yy też jesteś bardzo fotogeniczny. Pozdrawiam serdecznie. Zdjęcia przed i po to bardzo dobry pomysł. Jestem za

    OdpowiedzUsuń

jest źle

 tak bardzo potrzebuję pomocy