O moich zdjęciach - sprzęt i obróbka

piątek, 6 października 2017

Odciąłem się do reszty.

Pamiętam, jak zawsze mówiłem - trzymaj się z daleka od osób, które ogarniczają Twoją pasję.


 Może to dziwnie zabrzmi, ale szkoła mi pomogła. Te wakacje były inne niż wszystkie, ciagle spotkania z przyjaciółmi, znajomymi i nieznajomymi. Mi jest to niepotrzebne. Każda osoba, która nie jest mi bliska ogranicza mnie. 
Czuję, że nie mogę zrobić wszystkiego. Od początku roku ograniczyłem się do kilku mi najbliższych osób. Czuję się z tym dobrze. Teraz wiem - nikt nie zarzuci mi tego, że nie mam czasu. Mogę zrobić wszystko! Montować cały dzień - bo to moja pasja, przespać się - bez dziwnych wiadomości po przebudzeniu.

KAŻDEMU POLECAM!

 Zabrzmi to dziwnie, ale nie lubię być zamkniętym w klatce, mimo, ze nie byłem. Po prostu muszę mieć spokój od zbędnych rzeczy - tak bardzo nie potrzebnych mi do rozwoju - wręcz toksycznych. Odnajduję spokój i swobodę. 

W moim życiu coraz więcej powodzeń. Po prostu dobra passa. Może nie? Może to bordeline i dwubiegunowość? Ten stan chwilowej radości? Nie wiem. Żyję tym co jest teraz. A teraz jest dobrze. 

Nagrałem narrację do filmu z osiemnastki. Powiedziałem czego chcę - w sumie mam to wszystko, ale chcę tego więcej, bo to mnie uszczęśliwia. 
Miłość, podróże, jedzenie i odkrywanie nieznanego. To sprawia ze czas płynie wolniej. 
Pamiętam czego sobie wtedy życzyłem. Podczas zdmuchiwania świeczek. Spełnia się. 

Mateusz Woźniak

2 komentarze:

  1. Inni ludzie otaczają nas w życiu ze wszystkich stron i nie da się tego uniknąć - zawsze ich gdzieś spotkasz na swojej drodze. No i kluczowa umiejętność życiowa to umieć dostrzec, która relacja nie jest dla nas korzystna i skończyć z nią. Dzięki temu będziemy się otaczać ludźmi, którzy są pozytywni dla nas i życie będzie przyjemniejsze. Mówisz, że ograniczyłeś się do kilku najbliższych osób - to znaczy, że jesteś na dobrej drodze :) Tylko pamiętaj, że to działa w dwie strony - jeśli odrzucasz osoby, które nie są kompatybilne do Ciebie, to po jakimś czasie może się okazać, że w ogóle nie ma wokół Ciebie nikogo. Dlatego trzeba nieustannie poznawać nowych ludzi i przeprowadzać pewnego rodzaju rotację: jeżeli ktoś jest dobry, to niech zostanie na dłużej, a jeżeli jest pasożytem, to trzeba się go pozbyć :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jeszcze coś dodam.
      Piszesz, że w Twoim życiu coraz więcej powodzeń - to bardzo dobrze, ale niepotrzebnie zaraz po tym zdaniu wkradła się do Twojej wypowiedzi wątpliwość, że może to stan chwilowej radości. Lepiej jest być pozytywnie nastawionym - że już ZAWSZE będzie dobrze. Oczywiście wiadomo, że różnie to bywa, że samo pozytywne myślenie szczęścia życiowego nie daje. Ja jednak z osobistego doświadczenia wiem, że pozytywne nastawienie jest niezmiernie ważne w życiu i rzeczywiście może mieć na wiele czynników wpływ. Najlepiej sam to wypróbuj!

      Usuń

jest źle

 tak bardzo potrzebuję pomocy